Totusi iubirea: Alinturi in dragoste – Cum va alintati partenerul sau partenera
Iubirea poate învinge orice! A iubi este însăși esența vieții. Este una dintre cele mai sublime acțiuni pe care o poate realiza o ființă umană și iubirea poate să însoțească toate celelalte acte fundamentale ale noastre.

miercuri, 6 februarie 2013

Alinturi in dragoste – Cum va alintati partenerul sau partenera

Alinturile sunt niște chestii siropoase, dar sunt așa de frumoase și plăcute când sunt spuse atunci când trebuie.
Alinturile de dragoste sunt niște lucruri normale, care contează foarte mult, aș spune eu. Totuși, zic eu ca e important sa iți dai seama când alintul devine un tic sau un fel de „obligație”, să nu îl spui într-un mod indiferent sau din obișnuiță. Important este sa simți ceea ce îi zici!
Pentru cei care vor să se inspire din câteva „idei” de alinturi, pot parcurge lista mea de mai jos și să vadă care dintre ele i s-ar potrivi partenerului sau partenerei! :)
baby
bebu
bombonela
bombonika
broscuta
brotacel
ciucurika
comoara
dracushor
dragutza
fluturas
goanga
honey
iepuras
ingeras
inimioara
iubire
iubirika
iubitzel
iubitzica
maimutzel
mami
motanel
papusa
pisi
pisicutza
pisoi
poponeatza
printesa
pufulet
pui
puishor
puiutz
putza
putzulika
scumpy
sweety
tanganika
tauras
ursuletz
zână
Tu cum iți alinți iubitul sau iubita? :)

16 comentarii:

  1. darling sau marihoana.. depinde..!! |:))

    RăspundețiȘtergere
  2. In ce situatie, darling si in ce situatie, marihoana, Alin? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pprintesa mea, ingerasul meu, sufletelul meu, viata mea, lumina ochilor mei, universul meu, bebitzu meu, etc.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte frumoase alinturi, Mercedes!
      Cred ca il/o iubesti foarte mult.

      Ștergere
  4. Pprintesa mea, ingerasul meu, sufletelul meu, viata mea, lumina ochilor mei, universul meu, bebitzu meu, etc.....

    RăspundețiȘtergere
  5. Vaca mea,fraiera mea, proasta mea, iubirea mea,dragostea mea,ochisorii mei etc

    RăspundețiȘtergere
  6. Raza de soare, apus de soare, fulg de nea, zvapaiata mea, turturico, capsunico. :)

    RăspundețiȘtergere