Totusi iubirea: Cum sa ma atingi
Iubirea poate învinge orice! A iubi este însăși esența vieții. Este una dintre cele mai sublime acțiuni pe care o poate realiza o ființă umană și iubirea poate să însoțească toate celelalte acte fundamentale ale noastre.

marți, 24 decembrie 2013

Cum sa ma atingi

Si el a a intrebat-o: “Cum ti-ar face placere sa te ating?”
Si ea a raspuns asa:
“Mi-ar placea sa ma atingi ca si cum maine ai pleca undeva foarte, foarte departe si ai vrea sa-ti amintesti de fiecare parte a corpului meu, de netezimea pielii mele, de toate vaile si rotunjimile care alcatuiesc trupul meu.
Mi-ar placea sa ma atingi ca si cum ai fi orb si ca si cum nu ai cunoaste prin privire formele corpului meu.
Mi-ar placea sa ma atingi ca si cind ai fi mut si ai fi pierdut toate cuvintele rostite si singurele ramase ar fi cele spuse de degetele tale.
Mi-ar placea sa ma atingi ca si cum mainile tale ar fi maini vindecatoare care mi-ar aduce sanatatea pierduta…
Mi-ar placea sa ma atingi ca si cum te-ai hrani prin mangaiere. Iar eu ti-as potoli foamea si setea cu iubirea ce o port in mine.
Mi-ar placea sa ma atingi ca si cum m-ai hrani prin mingaierile tale, ca si cum atingerea ta singura mi-ar darui viata si fericire.
Mi-ar placea sa ma atingi ca si cum ai vrea sa dansezi un dans cu mine…un dans al carui nume nu a fost inca inventat, dar pe care il stii sa il dansezi foarte bine…
Mi-ar placea sa ma atingi ca si cum mainile tale ar fi pensule si atunci cind ma mangai mi-ai colora fiecare parte a corpului cu lumini si nuante stralucitoare.
Mi-ar placea sa ma atingi precum un sculptor care tocmai si-a incheiat opera si acum netezeste fiecare parte ….
Mi-ar placea sa ma atingi ca si cum mainile tale ar fi foc, pt ca fiinta mea sa arda si o noua fiinta sa se nasca iar.”
Iubirea mea!...
                             

2 comentarii: