Totusi iubirea: Micul înger
Iubirea poate învinge orice! A iubi este însăși esența vieții. Este una dintre cele mai sublime acțiuni pe care o poate realiza o ființă umană și iubirea poate să însoțească toate celelalte acte fundamentale ale noastre.

marți, 6 mai 2014

Micul înger

       

Vă ofer mai jos o povestioară care pe mine m-a impresionat mult. Sper să vă placă și vouă la fel de mult!


Legenda spune ca un prunc, înainte de a se naşte se întâlne
ște cu Dumnezeu: 
-Dumnezeul meu, eu merg în lume și nu știu ce voi face acolo. Sunt atât de mic și de fragil...
-Pentru tine am pregatit acolo un inger... 
-Doamne, dar nu știu limba oamenilor, cum o sa ma înțeleg cu ei, cum o sa mă adaptez? 
-Îngerul pe care ţi l-am pregătit te va învăța limba lor... 
-Doamne, am auzit că în lume sunt multe rele. Cum o să le pot dovedi? 
-Îngerul pe care ți l-am pregătit o să te apere de rele... Fii fără grijă ! 
-Doamne, și cum o sa mă pot întoarce la tine? 
-Îngerul pe care ți l-am pregătit o să-ți spună cum te vei putea întoarce la mine. 
S-a lăsat liniștea în ceruri... A sosit timpul ca bebelușul să plece în lume, dar a mai întrebat încet: 
-Doamne... cum se numește îngerul pe care mi l-ai pregătit? 
-Numele nu e important..., dar tu îi vei spune MAMA...

7 comentarii:

  1. ...
    Un surd miros de sânge pretutindeni,
    Între chilii, căscioare şi haremuri
    Şi-n somn voi auziţi, în nopţi de veghe,
    Cum plâng părinţi, de dincolo de vremuri.

    Un circuit de-a pururea jertfelnic,
    Din mame sunteţi mame pentru mame,
    Ca să aflaţi că astăzi şi în codri
    Cerboaicelor li-i dor, mai mult ca foame.

    În paradoxuri fără de ruşine,
    Iubirea v-a-nrobit pe fiecare,
    Că vi s-a dat pedeapsa de a naşte
    Bărbaţii care cresc să vă omoare.

    Şi v-am iubit şi v-am cerut iubirea,
    Şi v-am răpit şi tatălui şi mumii,
    Şi-acum vă condamnăm la moarte lentă
    Femei nefericite ale lumii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba poezia, Ab Elard!!
    Tu ai compus-o?

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place legenda, intr-adevar impresionanta, am mai citit-o pe undeva dar de fiecare o recitesc cu aceeasi emotie. Intr-adevar, toate mamele ar trebui sa fie ingerul pazitor al copiilor dar , din pacate nu este mereu asa.

    Felicitari pentru articol.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca iti place aceasta povestioara minunata, Elena!

    RăspundețiȘtergere