Totusi iubirea: Iubirea și ochii
Iubirea poate învinge orice! A iubi este însăși esența vieții. Este una dintre cele mai sublime acțiuni pe care o poate realiza o ființă umană și iubirea poate să însoțească toate celelalte acte fundamentale ale noastre.

vineri, 10 octombrie 2014

Iubirea și ochii

Ochii nostrii transpun iubirea, trupurile noastre o asculta, dar sufletele noastre sunt cele care impletesc iubirea si o fac simtita.
Cand astern aceste ganduri, de fapt comunic cu tine si ma adresez tie incercand sa fac simtita puterea iubirii.

Gandesc si simt radacina mea care se desprinde de pamant, ma comport ca reactie a desprinderii mele la ce se petrece cu mine si cu tot ce-i in jurul meu , cand esti cu mine, iubire.

Cand sunt rapusa, cand imi e teama, cand problemele imi fac sufletul greu, atunci tu, iubire, ma ajuti sa ma ridic.
Lacrimile pot curge. Obrajii mei sunt in palmele tale si imi vindeca durerea , imi sprijina pasii prin viata.
Lasa- ti calea libera catre suflet, lasa-l sa te cunoasca, numai asa va putea sa fie un sprijin real in viata ta.

Cand te intalnesc, iubire, pot evolua. Viata mea alaturi de tine, iubire, prinde ritm, culoare si vibrez impreuna cu natura.
Cand te privesc, iubire, tu imi faci gandurile mai curate si pot oferi lumii tot ce am mai bun.

Cuvantul iubire este scris adanc in fiinta noastra, el se reflecta in faptele noastre.

Cum poti construi o relatie care sa dureze intreaga viata?

Trebuie sa lasi iubirea sa construiasca, sa lasi iubirea sa vorbeasca prin tine.
Iubirea construieste in tacere, iubirea umple inima calauzindu-ti faptele.
Iubirea ne invata grija unuia fata de celalalt, responsabilitatea, respectul si intelegerea.
Daca nu ai iubire in tot ceea ce faci - nu ai nimic, nu esti nimic si nu foloseste la nimic.
Iubeste in timp si in spatiu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu