Totusi iubirea: Iubirea e ca un drog
Iubirea poate învinge orice! A iubi este însăși esența vieții. Este una dintre cele mai sublime acțiuni pe care o poate realiza o ființă umană și iubirea poate să însoțească toate celelalte acte fundamentale ale noastre.

marți, 22 noiembrie 2016

Iubirea e ca un drog

Va ofer și vouă mai jos niște versuri pe care le-am citit undeva și mi-au plăcut foarte mult. Sper sa vă placă!




Iubirea ca un drog cu-ncetul mă omoară
Nimic nu are sens şi nopţile sunt reci

Credeam, dacă iubeşti nu poţi să faci să doară
Doar pozele-au rămas tu ai ales să pleci

Mă drogai cu-n sărut şi nimic nu conta
Eram doar tu si eu, totu-n jur dispărea
Eu ştiam că iubesc şi credeam că iubeşti
Doar că nu eram eu iubirea ta.

Timpul va vindeca toată durerea mea
Noaptea va alina toată tristeţea mea.

Iubirea ca un drog cu-ncetul mă omoară
Nimic nu are sens şi nopţile sunt reci
Credeam, dacă iubeşti nu poţi să faci să doară
Doar pozele-au rămas tu ai ales să pleci

Mi-ai lăsat amintiri, aş fi vrut să le şterg
Mult prea multe greşeli, n-am ştiut să le-ndrept
Şi nu vrea să iubesc, nu mai ştiu să iubesc
Nu mai vreau să fii tu iubirea mea

Timpul va vindeca toată durerea mea
Noaptea va alina toată tristeţea mea.

Iubirea ca un drog cu-ncetul mă omoară
Nimic nu are sens şi nopţile sunt reci
Credeam, dacă iubeşti nu poţi să faci să doară
Doar pozele-au rămas tu ai ales să pleci

Iubirea ca un drog cu-ncetul mă omoară
Nimic nu are sens şi nopţile sunt reci
Credeam, dacă iubeşti nu poţi să faci să doară
Doar pozele-au rămas tu ai ales să pleci.

4 comentarii: