Totusi iubirea: Te iubesc
Iubirea poate învinge orice! A iubi este însăși esența vieții. Este una dintre cele mai sublime acțiuni pe care o poate realiza o ființă umană și iubirea poate să însoțească toate celelalte acte fundamentale ale noastre.

luni, 28 aprilie 2014

Te iubesc

           Te iubesc..... doua cuvinte cu o greutate asa de mare.....
Stau și mă întreb: oare care este cea mai mare durere care poate exista? Oamenii se refac destul de repede după o boală fizică sau după ce suferă o pierdere financiară. Pentru dureri fizice avem medicamente, pentru bani muncim și facem alții. Dar când este vorba de inimă, de suflet? Când ești rănit în inimă eşti terminat… Dacă cel mai important om din viaţa ta îţi întoarce spatele, dacă persoana pe care o iubeşti te respinge, dacă cel căruia i-ai împărtăşit cele mai adânci taine ale sufletului te trădează… te simţi devastat; ești gol şi singur. Nu cred că vrei să treci prin așa ceva… 
           Când e vorba despre iubire nu pot exista jumătăți de măsura. Fie iubești total, fie te zbați la nesfârșit, cautând să apuci ceva la care nu ajungi și guști doar o parte infimă din imensitatea ei. Iubirea iți cere pur și simplu totul.
        Și când ții vreo parte a ființei tale separată de acest ocean de iubire, sfârșești prin a nega binecuvântarea voioasă de a plonja în infinit și a înota în Grație.
          Știți care este criteriul dupã care poate fi recunoscutã iubirea realã ?
Este BUCURIA.
Când iubesti cu adevãrat esti fericit.
Te simti împlinit si nu mai ai nevoie de nimic.
 În primul rând, nu ai nevoie sã primesti ceva în schimb pentru iubirea ta.
          Înțelegi ce spun?
Nu ai nevoie de cineva care sã te iubeascã !
Tu NU iubesti pentru a primi la schimb iubirea celuilalt.
         Iubești pentru cã a iubi este ceva ce te face fericit.
Iubirea realã existã doar atunci când nu mai ai nevoie de un alt om.


Am reuşit să atingem apogeul iubirii,

Fiindcă sufletele noastre vibrează la unison.

Nimic şi nimeni nu le poate separa,

Nimic şi nimeni nu va reuşi să le rănescă.

Mulţi se vor întreba cum rezistăm,

Mulţi vor crede că este doar un vis

Din care aşteaptă nerăbdători să ne trezim,

Ca apoi să spună:

Ştiam, aşa ceva este imposibil de atins!”

Iar noi le vom răspunde tuturor să se iubească,

Pentru că iubirea respiră prin tot ceea ce ne înconjoară,

Trebuie doar să întindem mâna

Şi să ne deschidem sufletul fără teamă,

Numai aşa vom fi siguri că am găsit-o.

Atunci, îmi şopteşti la ureche:

Am uitat să le spunem ceva foarte important,

MINCIUNA este inamicul IUBIRII!

Dacă ea va exista,

Niciodată nu veţi putea spune,

Trăim fericirea de a iubi total.

Vă spunem cu aceeaşi bucurie ,

Deschideţi-vă sufletele, iubiţi curat,

Nu lăsaţi minciuna să vă răpescă

Cel mai frumos verb inventat „ A IUBI”.

10 comentarii:

  1. Am zis mereu ca am iubit in toate relatiile pe care le-am avut pana acum. Insa incep sa-mi schimb optica. Nu stiu daca, intr-adevar, am iubit cu adevarat. Iar aceasta constatare ma cam doare...

    RăspundețiȘtergere
  2. Conteaza numai iubirea adevarata, restul sunt pasiuni trecatoare...

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos!
    Am deschis un nou blog, poate ai placerea sa-l urmaresti...
    Numai bine si te astept pe la mine http://gandurisiintrebarisecrete.blogspot.se/

    RăspundețiȘtergere
  4. Tocmai l-am vizitat, Cristina!
    Imi place.
    Mult succes cu el!

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa este, cel mai frumos verb : A IUBI!!! Atunci cand iubesti neconditionat, esti cu adevarat FERICIT! Frumos blog, imi place, revin cu placere de fiecare data.

    Va astept si pe blogul meu : http://helenstn.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. Merci pentru aprecieri, Elena!
    Fain blog ai si tu! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumos,profund.S-au scris atatea despre dragoste si totusi multe au ramas nescrise...

    RăspundețiȘtergere
  8. Merci mult pentru aprecieri, Denisa!
    E adevarat, iubirea, desi atat de prezenta printre noi, este inca un mister frumos si nedeslusit!
    Te astept cu drag si altadata pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  9. Unii sunt mai fericiti fara iubire. Unora le e frica sa nu mai sufere (hmm..) Dar pana la urma, daca nu esti dispus sa suferi, nici nu iubesti. Asta nu inseamna sa suferi efectiv, ci sa fi dispus sa suferi. La fel cum nu poti invata sa patinezi bine daca nu esti dispus sa cazi. Poate nu vei cadea niciodata, dar trebuie sa fii dispus sa cazi pentru a invata, pentru a risca, pentru a cunoaste toata frumusetea vietii.

    RăspundețiȘtergere
  10. Soarele e cu atat mai frumos si mai dorit cu cat e dupa o ploaie puternica de vara! :)

    RăspundețiȘtergere